رویداد جایزه كیفیت آسیاتك برگزار شد؛

رونمایی از  مدل ارزیابی کیفیت آسیاتک۱۴۰۴

رونمایی از  مدل ارزیابی کیفیت آسیاتک۱۴۰۴ به گزارش تعمیر تلفن، رویداد ششمین دوره از جایزه کیفیت آسیاتک (AQA) روز پنجشنبه ۱ آذر ۱۴۰۳ در سالن همایش های رایمون مدیا برگزار گردید.



به گزارش تعمیر تلفن به نقل از مهر، در این رویداد سه شرکت زیرمجموعه انتقال دیتای آسیاتک: رایمون مدیا، عصر داده های آسیاتک و داده پردازی معتمد تیس، تندیس و تقدیرنامه کیفیت آسیاتک را دریافت نمودند.

تغییرات زیادی را پشت سر گذاشتیم و رشد کردیم

مهندس محمدعلی یوسفی زاده، مدیرعامل آسیاتک در این رویداد ضمن اشاره به سهم بازار بالای آسیاتک در استانهای مختلف کشور توضیح داد که چنین دستاوردهایی نتیجه انتقال دانش و تعالی جویی است. وی همینطور اظهار داشت: «آسیاتک از آغاز تاسیس تابحال پستی و بلندی های زیادی را تجربه کرده است. در این سال ها تغییرات زیادی در ساختار آسیاتک به وجود آمد، جنس سرمایه گذاران و سهامداران تغییر و این مجموعه چندین پله رشد کرد.»
مدیرعامل آسیاتک همینطور در رابطه با سه شرکت زیرمجموعه هم توضیح داد: «این شرکت ها از زمان شروع به فعالیت گرفتار تحولاتی شدند و امروز هرکدام در یک حوزه خاص و با هدف تجاری مشخصی مشغول فعالیت اند.»
مهندس یوسفی زاده در ادامه بیان نمود: «امروز باید به این فکر نماییم که چگونه می توانیم سیستم محور باشیم. اگر امضایی می نماییم، بدانیم برای چه کاری است و چه کار باید نماییم که فرایند اجرا و فعالیت آن کار کوتاه تر و به تحقق اهداف سازمان نزدیک تر شود. ضمن این که باید اطمینان بیشتری ایجاد نماید تا فرآیندهای بازبینی و کنترل هم برپایه این فرایند، ساده تر باشند.»

تدوین مدل ارزیابی کیفیت آسیاتک ۱۴۰۴

مهندس محسن یوسف پور، قائم مقام مدیرعامل هم در این رویداد پیرامون الزامات حاکمیت شرکتی توضیحاتی عرضه داد. او در اینباره اظهار داشت: «حاکمیت شرکتی کمک می نماید که پایه هایی را که برای رسیدن به اهداف بلندتر نیاز است، ایجاد نماییم.» وی همینطور اشاره نمود که این یک مبحث فانتزی و نمایشی نیست و ضروری است در ذهن همه کارکنان شکل بگیرد.
شراره اعتصامی، مدیر برنامه ریزی ومطالعات رهبردی هم در این رویداد به عرضه مطالبی پیرامون مدل ارزیابی کیفیت آسیاتک ۱۴۰۴ که توسط معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی پیاده سازی شده است پرداخت. او اشاره نمود که این مدل شامل: رهبری و استراتژی، عملیات، مدیریت منابع، نتایج برداشتی و عملکردی است. مفاهیم بنیادین این مدل هم شامل: نگرش سیستمی، دلبستگی کارکنان، دستیابی به نتایج پایدار و ارزش آفرینی برای مشتریان و... است.

در بخش دیگری از این مراسم که با حضور مدیران ارشد و معاونان آسیاتک و بعضی از اعضای هیأت مدیره شرکتهای زیرمجموعه برگزار شد، محمد صالحی نژاد، معاون راهبرد آسیاتک، یوسف پناهی، مدیرعامل شرکت داده پردازی معتمد تیس، رضا رجالزاده، مدیرعامل عصر داده های آسیاتک و بهروز نصرالهی مدیرعامل رایمون مدیا در رابطه با برنامه و تجربه خود برای اجرای مدل تعالی در سازمان متبوع شان سخنرانی کردند.
این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.


منبع:

1403/09/05
10:06:44
0.0 / 5
4
تگهای خبر: سرمایه , سیستم , شركت , كنترل
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)
X
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۸ بعلاوه ۳

تعمیر تلفن

fixtel.ir - حقوق مادی و معنوی سایت تعمیر تلفن محفوظ است

تعمیر تلفن

تعمیر تلفن، تعمیر موبایل